Pripojeni CF kartu k MCU

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Únor 12 22:17:21 CET 2008

> Potrebuji udelat sber dat z MCU x51 na CF kartu. Predstavuji si to tak, ze
> na PC kartu naformatuji a udelam ve ctecce jeden soubor pres celou kartu a
> pak do nej v MCU budu zapisovat, takze pak v PC pujde snadno precist.
> Projevil jsem naprostou nicemnost v pouziti Google k nalezeni informaci,
> jak
> nejsnazeji pomoci MCU na kartu zapisovat. Nasel jsem jen
> http://elektronika.kvalitne.cz/ATMEL/necoteorie/IDEtesty/rizeni_CF_HDD.html
> ale to je vlastne jen popis pinu karty. Nedelal jste nekdo komunikaci x51
> CF nebo nemuzete me nejak nakopnout?

Pokud to ma byt maximalne jednoduche a nenarocne na vykon procesoru, tak
krome zmineneho musite udelat jeste par ktoku:
1) pripojit CF v 8b modu - viz specifikace CF
2) naformatovat b PC
3) vytvorit jeden soubor o max kapacite - tim alokujete clustry - zretezi je
ve FATce
4) budete pouzivat sekvencni zapis
5) procesor musi zapisovat data, zapsat EOF, zapsat velikost souboru
(zapsanych dat)

Tot zhruba vse, dokumentace FAT nejlepe primo od MS, meli ji tam volne
dostupnou

Snad jsem na nic nezapomnel

S pozdravem
Kosta (mk)