Pripojeni CF kartu k MCU

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Únor 12 15:29:10 CET 2008

Vinculum od FTDI. Zajisti obsluhu FILE systemu na USB disku.(FLASH, HDD...)
www.ftdi.com, www.vinculum.com
(Uz mi rok lezi v supliku, neni cas...)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Martin Záruba
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 12, 2008 3:23 PM
  Subject: Pripojeni CF kartu k MCU

  Potrebuji udelat sber dat z MCU x51 na CF kartu. Predstavuji si to tak, ze
  na PC kartu naformatuji a udelam ve ctecce jeden soubor pres celou kartu a
  pak do nej v MCU budu zapisovat, takze pak v PC pujde snadno precist.
  Projevil jsem naprostou nicemnost v pouziti Google k nalezeni informaci, jak
  nejsnazeji pomoci MCU na kartu zapisovat. Nasel jsem jen
  http://elektronika.kvalitne.cz/ATMEL/necoteorie/IDEtesty/rizeni_CF_HDD.html
  ale to je vlastne jen popis pinu karty. Nedelal jste nekdo komunikaci x51 s
  CF nebo nemuzete me nejak nakopnout?

  Martin Zaruba