Nasobicka pulzu..

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 15:33:22 CET 2008

Nevim jak to napsat lepe a nakreslit nevim v cem. Zkusim to jeste jednou
vysvetlit.

na vstupu jsou pulzy dlouhe radove 10-20us, ktere maji frekvenci od 0 do
dejme tomu 10kHz. Na kazdy pulz na vstupu pozaduji na vystupu Nx vice
pulzu (urcene nasobicim koeficientem). Napriklad nasobim 10x tak pri
vstupu 10kHz bude na vystupu 100kHz. Pokud budou chodit na vstup
osamocene pulzy vygeneruje se pro kazdy vzdy 10 pulzu s frekvenci 100kHz
a bude se cekat do prichodu dalsiho vstupu.

Radek Vicek