kradene auto a zaznam z kamery

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Únor 12 13:48:42 CET 2008

Docela mne pobavili italove - k imobilizeru pribalil registracni kartu: adresa, telefon, cislo imobilizeru, SPZ, velikost bot...
Samozrejme jsem to hodil do kose, ale zajimalo by me kolik lidi to vyplnilo a kolik jich ted nema auto.
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Troller
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 12, 2008 1:19 PM
  Subject: Re: kradene auto a zaznam z kamery

  > ZprávaProfici vetsinou u dane znacky vedi kam se to montuje a neni to pro ne velky problem.
  > Tech moznosti pri montazi takoveho zarizeni firmou neni mnoho.
  > V pripade sikovneho kutila, kterych je zde v konvi dost uz to muze byt jinak.

  Zdravím,
    přesně tak. Pokud bych si zabezpečoval svoje auto (což u své stařičké Feldy
  už dělat nebudu a na nové nemám :-) ), rozhodně bych to nesvěřil profi firmě,
  ale sobě, a udělal bych to úplně jinak, než se běžně dělává.
    Přidám příhodu: Jeden známý si nechal dovézt luxusní vůz (Audi A8 v Alu
  prakticky s plnou výbavou), která byla "zabezpečená" super-duper systémy,
  počínajíc "nevyhackovatelným" centrálem a konče kdovíjakým imobilizérem.
  Protože garáž měl před dokončením, musel to parkovat asi týden před domem.
  Nevěříc standardním systémům, když auto opouštěl, udělal na něm maličkou
  "sabotáž". Druhý den k autu přišel a zaregistroval jednoznačné pokusy
  o odcizení: centrál byl odemknutý, páka z volantu odstraněná, zámek řízení
  rozlomený, v motorovém prostoru odpojené konektory - zřejmě si připojili
  vlastní řídicí jednotku, aby obešli imobilizér. Ale neodjeli! A víte proč ?
  Neodbrzdili :-)!. To auto má samozřejmě automat a tam se parkovací brzda dělá
  mechanickou blokádou náprav. A onen známý coby tu "sabotáž" po zabrždění
  povytáhl konektor, kterým se aktivuje příslušné brzdicí servo, a tím znemožnil
  odbrždění. A profíci dojeli :-).
     S pozdravem Pavel Troller