Re: DPS frezovanim

Ucastnik Konference hwkonfera@seznam.cz
Úterý Únor 12 14:04:43 CET 2008

To mate ovsem, pane Andeli, malou predstavivost :) . Vsechny profi frezky na
vyrobu prototypovych PCB, tj. zejmena LPKF Protomat, T-Tech Quick Circuit,
umeji BEZ PROBLEMU frezovat caru 0,25 mm. Neni to primarne o frezce, ty maji
aktivni rozliseni pod 0,05 mm, ale o nastroji. Kdyz je za zenitem, vysledek
podle toho vypada.

Hezky den,
Simon Cihelnik

--------------------

Proč frézování? Pokud mi návrh desky zabere třeba den, myslím že nepotřebuju
ušetřit půlhodinu s exponováním, vyvoláním a leptáním desky. Navíc si
nedokážu představit frézovanou desku se spoji a mezerami 0,3 (to umí i moje
blbá inkoustovka se 300 DPI) bez otřepů, které by se zasekaly do mezer.
Protože jsem před mnoha lety kreslil tišťáky na plotru, dovedu si představit
že to frézování taky nemusí být rychlejší než leptání (záleží na složitosti
desky).
Prokovy pomocí pasty a v peci? To jsem ještě neslyšel a nedokážu si
představit že by to fungovalo. V jednoduchých prototypech poctivě protahuju
drátky, složitější si dávám dělat.
Anděl