kradene auto a zaznam z kamery

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Únor 12 14:01:18 CET 2008

Memu otci ukradli osunteleho formana ktereho mel na vozeni materialu .
Ale docela hezka prihoda a mlyny zamlely konecne taky trochu rychle , nebot
otec blbe spi a v noci koukl z poza zaclony kdo ze to odjizdi takhle nad
ranem a ono jeho auto :) Nelenil a uvedomil policii ta postavila rychle !?
:)  na okresni silnice hlidky a samozrejme na nej natrefili . Ridic se jim
snazil ujet a dostal se do opavy kde s tim formanem pri plne rychlosti vjel
na mistni vlakovy prejezd cimz se auto stalo neovladatelnym a on trefil
trolejovy sloup . Auto bylo do krasneho U ridic zlodej prisel o oko a nohu
kvuli autu v cene 5K :)) Byl z karvine patri k jedne nejmenovane mensine mel
soudni zakaz rizeni motorovych vozidel a podminku za kradeze .

Takze jupi nekdy i existuje spravedlnost a dostal co zaslouzil, skoda jen,
ze ted z nasich dani pujdou penize na jeho invalidni, aspon tedy uz
opravneny duchod.

snehulak