kradene auto a zaznam z kamery

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Úterý Únor 12 08:46:26 CET 2008

Trošku odbočím - jednou mne napadlo, když už jsou dost přístupné free
WiFi sítě (čerpací stanice a tak), že by nemuselo být špatné do auta
místo GSM dát WiFi s GPS. Zařízení by logovalo cestu (tím by se dalo
zjistit, kde se to auto například pohybuje pravidelně) a v určitých
intervalech by se to snažilo připojit k Síti a odeslat ten balík s logem
pohybu.

Milan