rozebirani srotu Re: Dvojity trimr

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Únor 12 08:42:41 CET 2008

Možná že se nakonec ukáže, že malé děti "ochutnávají" cokoliv jim přijde do
cesty. Někdy to jistě může mít tragické následky, ale jindy bude mít systém
s čím pracovat, a naopak :-)
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Jakub Ladman
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 12, 2008 8:10 AM
  Subject: OT: rozebirani srotu Re: Dvojity trimr

  Dne Monday 11 February 2008 21:58:09 Jaroslav Lukesh napsal(a):
  > Zprávagoto nejbližší sběrný dvůr, kontejner s televizema. Než s ním
  > zatočíte, tak do něj šplíchněte kontox ať vyplavíte špínu co tam
napršela.

  > Během půl hodiny získáte neskutečné množství klasického materiálu.
Sundávat
  > to jde fénem a háčkem fantasticky rychle. Horší je pak to třídění, ale
když
  > si vyrobíte dostatečný počet dětí a škatulek na součástky, než sundáte
  > další desku, bude to roztříděné. Mohou s vámi soutěžit kdo bude dřív...

  1) ma to smysl? Pokud nejde pouze o bastleni nema se podle mne smysl
zaobirat
  starymi soucastkami.
  2) kdyz ctu jak tim zamestnavate deti, doufam ze mate pritom tolik rozumu
  abyste jim zabranil kontaktu s toxickymi latkami v techto starych srotech.
  Ja jsem k podobnym cinnostem nebyl jako prcek, jako vase deti, veden ja
jsem
  to delal ze sve vlastni vule, ale dodnes mne mrazi kdyz si vzpomenu,
kolikrat
  moje telo bylo vystaveno rtuti, olovu, kadmiu, kondenzatorovemu oleji a
  podobnym dobrotam. Ano spostu z toho jsem mel v ustech, neceho jsem se
  nadechl, neco jen zmoulal v rukach. Rodicum jsem to samozrejme nikdy
  nepriznal, a) jsem netusil ze je to nejaky problem b) bych se mozna
(falesne)
  bal potrestani. Skoda ze v me blizkosti nebyl nikdo kdo by mne varoval.
  Predpokladam ze si za nekolik let na to jeste dobre vzpomenu pri
prilezitosti
  nejakeho ozarovani, ci chemoterapie.
  Ale mozna jsem toho zase tolik nevstrebal...

  Jakub Ladman