OT: nahrada pevneho disku

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 11 19:25:10 CET 2008

Vychazim z predpokladu, ktery dal na pocatku sam autor dotazu, ze CF
neni plnohodnotnou nahradou, coz zcela logicky vychazi z jeho dotazu,
protoze kdyby to bylo cenove unosne, pouzil by disk - nezminil se o
zadnem jinem, nez cenovem problemu.

Ta situace muze byt pochopitelne 1000x jinak, CF se treba vali na stole
k neuzitku a tak nic nestoji, stejne jako se vedle ni muze valet i ta
redukce, ale o tom informace nemame, stejne jako nemame spoustu dalsich
informaci, jako ze treba kamos starsi CF nabidnul pred hozenim do kose i
s redukci atp. a nemame ani info o tom, co je starsi pocitac, protoze
1.1GHz masinu zdarma jsem uz take pred rokem zazil a i 80GB disk ma tak
jeho cenu nekonecnekrate ;).

Logiku jsem slozil pouze z poskytnutych informaci a mel to byt jen
vtipek o logice, ktery mi tady nekdo tak nepekne nabourava a to rovnou
likvidaci zakladnich predpokladu ;))).

--
Jiri Bezstarosti