OT: nahrada pevneho disku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Únor 11 19:00:24 CET 2008

Redukce stoji okolo 400kc....
Mam pocit, ze na stary stroj 80GB disk nepripojite.
 Ja provozuji jeden pristroj ( reflektometr) jehoz zaklad je PC prave s CF.
Odesel v nem 2,5 palcu 170MB disk a nejmensi co jsem sehnal (1280 MB -
1,2Gb) deska neumi.
CF 128 s redukci to vyresila a jede to spokojene uz cca rok....
( bezi na tom DOS a nejake aplikace v nem)