Dvojity trimr

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Únor 11 18:35:17 CET 2008

Jasně, s hřídelkou budou potíže, ale pokud neexistuje dostupný výrobek, je
to v poho. Nápaditých lidí si nenápadití vážili už od nepaměti :-)
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Jan Waclawek
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 11, 2008 6:27 PM
  Subject: Re: Dvojity trimr

  Asi som sa blbo vyjadril. Myslel som s vodorovnou hriadelkou (resp.
dierou) a zvislou drahou a vyvodmi.

  Kedysi sa presne takto riesil napr. kontrast vo farebnom monitore. Vyhoda
je, ze sa daju trimre umiestnit lubovolne daleko od seba (v jednej osi
samozrejme), takze sa netreba na plosaku vytacat zbytocne daleko s vyvodmi a
presluchy madzi kanalmi mozu byt male. Hriadelka sa da samozrejme tahat
znova lubovolne daleko, t.j. typicky az po predne/zadne celo. Nevyhoda je,
ze si musi clovek tu hriadelku (dat) vyrobit (a pritom niektore tie trimre
mali dost debilny otvor, napr. videl som uz oval, trojhran... )

  wek