Oprava HRN-43

Pondělí Únor 11 14:11:43 CET 2008

Hezké odpoledne,

    dostala jsem za úkol podívat se na hlídací relé HRN-43. Po zapnutí
se na něm rozsvítí kontrolky "Asymetrie" a "Podpětí/Přepětí/Výpadek".
Pravděpodobně k poruše došlo při nějakém přepětí v síti, podrobnosti nevím.

    Každopádně jsem slíbila, že se na to juknu, i když mám obavy...

    Našla jsem na webu nějaké povídání, ale je to dosti stručné,
každopádně pro základní přezkoušení to stačí. Chtělo by to schéma, najde
jej někdo ve svém archívu? Budu moc ráda. Na první pohled není vidět nic
spáleného nebo zničeného. Stejně mám pocit, že bude v háji obvod TH46R47
což je jakýsi mikroprocesor.

    Předem moc děkuji.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186