RE: OT: Klávesnice pro levou ruku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 11 14:00:43 CET 2008

Abych pravdu rekl nevim jestli je to rozumne navyknout si na takovouhle
nestandardni klavesnici,  treba kolega pouziva uz nekolik let takove ty
zlomene klavesnice od M$, je s nimi velmi spokojeny, ale kdyz prijde k
jinemu pocitaci tak ma problem a nedejboze kdyz mam napsat neco ja na te
jeho, to si fakt obcas pripadam jako z jine planety :-) Takze bych do toho
sel pouze v pripade ze delam pouze na tom jednom pocitaci a s nejakou jinou
klavesnici neprijdu do styku...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Sunday, February 10, 2008 7:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Klávesnice pro levou ruku

Hezké ránko,

    já bych raději měla jednu klávesnici. Ona ta otočená se dá použít i
na jiné věci než jen na psaní u svého počítače. Mít na stole další kabel
a další krabičku, navíc vedle klávesnice mám myš, to by bylo zase
všechno rozházené.

    Nenašla jsem skoro nic, jen staré a dneska skoro nepoužitelné typy.
Takže si tento pokus nechám na jindy. Jsem moc zvyklá na klávesnici s
nízkým zdvihem, područkou a podobné věci.

    Díky za typy, ale tentokrát zůstanu u své klávesnice.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186