DPS frezovanim

Pondělí Únor 11 00:33:58 CET 2008

Proč frézování? Pokud mi návrh desky zabere třeba den, myslím že nepotřebuju
ušetřit půlhodinu s exponováním, vyvoláním a leptáním desky. Navíc si
nedokážu představit frézovanou desku se spoji a mezerami 0,3 (to umí i moje
blbá inkoustovka se 300 DPI) bez otřepů, které by se zasekaly do mezer.
Protože jsem před mnoha lety kreslil tišťáky na plotru, dovedu si představit
že to frézování taky nemusí být rychlejší než leptání (záleží na složitosti
desky).
Prokovy pomocí pasty a v peci? To jsem ještě neslyšel a nedokážu si
představit že by to fungovalo. V jednoduchých prototypech poctivě protahuju
drátky, složitější si dávám dělat.
Anděl

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 10, 2008 11:53 PM
Subject: DPS frezovanim

Zdravim konferneci
Urcite tu tu bylo x krat, ale potreboval bych vedet zda nekdo vlastni,
pouziva frezku pro vyrobu spoju frezovanim respektive odfrezovanim
medene folie misto odleptani.
Nechci zadne nabidky cenove tak , ze bych musel prodat auto nebo
manzelku nebo oboje..... Jde o prototypy, tak bych potreboval neco
nejlevnejsiho co funguje a je overene.
Dale bych potreboval poradit ohledne prokovu. Jak jej resite, pomoci
pasty a pak v peci ?
Prosim o jasne odpovedi.
Diky diky diky
LK