OT: Klávesnice pro levou ruku

Sobota Únor 9 14:40:11 CET 2008

Hezké odpoledne,

    dovolím si jednu drobnou otázku. Snad nebude vadit drobné OT :-)

    Před nějakou dobou jsem viděla obrázek klávesnice určené pro levou
ruku. Vypadá skoro stejně jako normální, jen má numerickou část na druhé
straně. Jestli tam má i kurzorové klávesy si nedovedu vzpomenout. No a
já ji marně sháním a hledám a nemůžu ji nikde najít. Když jsem se ptala
v obchodě, tak ně mně koukají jako na zjevení (na což jsem si už zvykla,
ale i tak).

    Neví někdo, kde taková klávesnice roste? Moc ráda bych ji zkusila
:-) Jsem zvyklá používat normální klávesnici a myš mám vlevo, ale i tak
bych to ráda zkusila. Spíše ze zvědavosti. Když hledám pomocí Googlu,
tak mi vypadávají různé zajímavé odkazy, ale to co hledám ne. Jen
univerzální myši (vida, myš tvarovanou pro lavučku jsem také ještě
neviděla, ač tvarované pro pravou ano. Ta se mi ale hrozně špatně drží),
povídání o hraní na klávesách, o psaní na stroji/počítači a tak podobně.

    Budu moc ráda, když někdo bude vědět :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186