RE: Dá se opravit lednice? Přestává chladit a je jí teprve 5 let ;-/

Sobota Únor 9 13:21:17 CET 2008

Vážení "šťastní" majitelé ledniček Whirlpool které po pěti letech přestávají chladit ! Jestli vás to potěší, jsem jedním z vás a nejsem sám.
Byl u mě na to servisák a nějak mu uklouzlo (servisák se servisákem se zpravidla líp domluví) že u značky Whirlpool 9 ledniček z 10 odejde po 5 letech na únik chladiva, neboť trubky použité ve stěně lednice jsou (cituji) z porézního materiálu.
Ucvakl mi vývody od kompresoru a připojil na ně plochý výparník, který přišrouboval na  zadní stěnu lednice. Vymalováno za 4500,- Kč, už rok to jede.
Takže závěr- lednici Whirlpool nikdy více.

L. Kručinský

-