Jake odpory a C z rady E24 vzit k E12?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Únor 9 12:55:02 CET 2008

U Ecomu mam jeden problem a to, zjistit cenu z jejich webu je docela
problem :-)
Jak zjistim jaka bude cena pri jakem odberu?
V pondeli bych rad objednval a 0.08 by zatim byla nejlepsi nabidka.

Dekuji

Objednejte si to v ECOMu.
Nez nekde cestovat, nedejboze i vicekrat, tak se to postovne
x-nasobne  vyplati. Ceny velmi prijemne (bez DPH).
Odpory:
1206 pro 100ks 0.13-0.20/ks
0805 pro 100ks 0.08-0.15/ks
Kondiky:
1206 pro 100ks od 0.4/ks
0805 pro 100ks 0.23/ks
U nekterych hodnot dokonce nejlepe vychazi odber min. po 300ks.
A jsou zvykli na ruzne excesy. Jak pravil muj obchodnik, meli tam
'dobraka', ktery bral komplet celou radu E24 po 10ks.
JURP