Read only pres ICSP - RW z programu

Sobota Únor 9 12:32:39 CET 2008

Hezké odpoledne,

    z dávných dob, když jsem si hrála s PICkami si pamatuji, že PICky
mají kousíček paměti pro ID. A dnešní pokus s Prestem mi to potvrzuje.
Minimálně PIC18F4520 ji má také, je to 8B, možná to bude stačit :-) Do
DS jsem nekoukala, ale mám pocit, že tato část paměti se dá přečíst jen
programátorem.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186