Jake odpory a C z rady E24 vzit k E12?

Pátek Únor 8 23:40:37 CET 2008

Pokud to budete kupovat v maloobchodu - né že bych byl jejich agent :-) ale
zkuste PSelectronic. Mají tam odpory za 0,30 Kč i když si příjdete pro
jeden. Řadu E24 mají jen v 0805, ve 1206 (používám když pod nimi tahám
spoje) jen E12.
Anděl

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 08, 2008 10:23 PM
Subject: Jake odpory a C z rady E24 vzit k E12?

Bastlim + nějaké ty prototypy.
Pokud clovek nebydli v Praze tak sehnani SMD není až tak trivialni
zalezitost. Dalsi veci je cena, precijen je rozdil zda za odpor date
0,6Kc nebo 0.12Kc.
Zatim to vypada tak, ze vezmu celou E12 a k tomu nekolik dalsich hodnot,
ktere jsem casteji nasel v tom co delam, (napriklad 30k).
V odporech se vyjanilo, o to vice tapam v keramickych SMD C. 1000ks 100nF
je jesnych, ale dal fakt nevim :-)

Bastlíte nebo zahajujete výrobu ?
Má pro vás cenu si kupovat SMD odpory do zásoby ?
Není jednodušší si o při bastlení vyskládat a do hotového výrobku
pak koupit konkrétní hodnotu?
Já osobně bastlím s drátovými odpory na kontaktním poli a pak pokud
chci SMD, koupím s nějakou početní rezervou to co potřebuji.
Tím postupně vzniká zásoba právě oněch nejvýznamnějších hodnot.
BTW - s řadou E12 si stačím už mnoho let. Je fakt že nedělám super
přesnou analogařinu.

L. Kručinský