Re: Stare pocitace [Was: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIPmechaniky)]

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Únor 8 22:12:01 CET 2008

Pokud si to spravne pamatuji, tak byl HW "vetsinove kompatibilni" s MSX
(grafika, zvukovy chip), ale vlastni MSX na tom nebezel.
Ja jsem si ale puvodni SW moc neuzil, protoze jsem tam prakticky ihned
nasypal CP/M, i s tim Vami zminovanym M80 (fungoval pekne, ale hrozne
se mi nelibilo to jmeno, tak jsem si ho napadite prejmenoval na ASM.COM ;-).

A co bude po Linuxu ? No prece globalni oteplovani a z toho vyplyvajici
konec sveta.

rollfree