OT : Stare pocitace [Was: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIP mechaniky)]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 8 21:49:14 CET 2008

Zdravim,
  nu, jak si tak matne vzpominam, asi mate pravdu. Pokud by ten wait byl na
IORQ a A8-A15 by bylo mimo 40H-7FH, asi by to ULA rozdychala... Ale asi tam
byl nejaky jiny zadrhel. On hardware nasich stroju delal muj tehdejsi (a
koneckoncu i soucasny) dobry kamarad Petr a ten by na to myslim prisel, kdyby
to slo. Pouzivali jsme WD2797 a ten to umel, ja se pamatuji, ze jsem se
dost snazil to nejak "ozulit" v software, ale neslo to. On mi kvuli tomu
dokonce udelal to DMA, ale ono bylo taky trosku nestabilni :-). Bohuzel
ten Sinclair byl jeden z nejhure expandovatelnych stroju. Byl vsak pomerne
dostupny a bylo na nej dost software.
  Na Sorda si pamatuji, melo ho par "chovancu" v nasem krouzku. Priznam se,
ze mne nenadchl po softwarove strance. Hardwarove byl asi dobry. Jenze se
objevil pozdeji nez Speccy a ja uz jsem byl priliz uzce zamereny :-).
Uz si presne nevzpominam - bezel na tom MSX ? Mel jsem taky kamarada se
Schneiderem, ktery mel MSX a taky se na to spatne shanel soft... Treba asm
jsme proste tehdy nesehnali a chybela i dokumentace systemu... Too closed
:-(. A pak uz byla ta CP/M... A pak Amiga... A pak Linux :-). Co bude dal :-) ?

Zdravi Pavel Troller