Re: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIP mechaniky)

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Únor 8 21:22:26 CET 2008

Ja jsem do Spectra tak hluboce nevnikal, i kdyz jsem ho mel
(prave kvuli ULA, vadilo mi, ze je to prilis uzavrene).
Prekvapuje me, ze by WAIT v prubehu I/O instrukce naboural
casovani. Myslel jsem si, ze ULA si kradla cykly pro cteni z RAM,
a to by CPU ve stavu WAIT snad nemel nijak ovlivnit.

Jinak mezi temi zajimavymi 8-bity jste neuvedl muj oblibeny Sord M5 ;-)

rollfree