Re: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIP mechaniky)

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Únor 8 17:36:35 CET 2008

Hamba, ostuda, trapas.
Samozrejme, ze ty otacky byly 300 a 360 rpm (a ne 250 a 300,
jak jsem psal v minulem prispevku ja). Fuj, stydim se.

Ted uz se snad ani nemuzu pochvalit, ze mne obsluha HD jela
i bez DMA. S hodinama 4 MHz se to dalo stihnout jen pomoci
SW, pro pomalejsi hodiny (limit byl nekde nad 2 MHz, pokud si
spravne pamatuji) se tomu muselo pomoct drobnou logikou,
ktera tahala za signal WAIT.

rollfree