Re: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIP mechaniky)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Únor 8 17:07:11 CET 2008

Ja si pamatuju jak jsem si kupoval prvni 3.5" diskety znacky HITECH za 65kc
za kus :) Ale fakt byl ten ze mi vydrzely nekolik let . A potom si pamatuju
jak jsme ruznyma utilitama formatovali tyto kvalitnejsi diskety na vetsi
kapacitu .1.7 fdformatem nebyl problem u vetsiny disket , potom slo nektere
i na 2mb , ale samozrejme spolehlivost trpela uz pri standardnim formatu ne
tak jeste vetsi hustote :) Dodnes si pamatuju ze jsme jako kluci zkopirovali
instalacku OS/2 3.0 warp (snad uz je to promlcene :) ) a to snad bylo na 40
disket . Prisel jsem nateseny domu a snad 5 z toho mely chyby . Snad uz
temto mediim je konec ja uz je nepouzivam nastesti .

s pozdravem

snehulak