RE: Stare formaty floppy (bylo Záhada IDE ZIP mechaniky)

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Únor 8 16:11:28 CET 2008

No když už vzpomínáte a srovnáváte,
ty 5.25 měly zvedací hlavičku, takže médium se nebrousilo když nebylo potřeba,
u 3.5 se jen zastavoval motorek, ale ten se často roztáčí i když se číst nechce a médium trpí.
Lubor