Frezovani DPS

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Únor 8 14:08:37 CET 2008

Zatim stahuju katalog, ale vypada to, ze asi budu presne muset vedet co
chci.
Na strankach moc popisu pro laiky neni.

SK- slinuty karbid
HSS
HSSCo5 -legovana kobaltem
HSSCo8
HSSCo-PM - praskova rychlorezna ocel

Co z toho je zminovany tvrdokov?

Jaky pouzivat tvar pro frezku na dps?
Kuzelovy
Valcovy
Kulovy

Nejaky jiny, nebo je to tak nejak jedno?

Strojarina se mi nejak vyhnula - nebo mozna ja ji, nesnasel jsem rysovani,
tak jsem to tenkrat ignoroval komplet ;-(
Mel by nekdo kdyz tak tip na zakladni literaturu kolem obrabeni materialu?

PK.