Vzduchove trafo Was: Propeller

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 8 13:47:33 CET 2008

Vdaja obom! Vyskusam aj toto, pokazenu mechaniku kdesi mam. Ale najprv
budem musiet vediet roztocit motor z HDD... to chvilu potrva, aj ked
nejake tipy a triky som uz nasiel.

Inac presne tento princip som tu pisal niekedy uplne na zaciatku, s
tym, ze neviem, kolko vykonu by som vyzmykal. A ze mozno by sa optatilo
mat tie cievky na feritovych tyckach.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs