Odsávačka

Pátek Únor 8 12:23:56 CET 2008

Hezké odpoledne,

    já jsem měla kdysi dávno SC-600 a byla jsem také spokojená. I když
hroty už byly na draka, tak přesto krásně fungovala. Jen neuměla
profukovat, z principu. Měla pístové čerpadlo. O té SC-7000 uvažuji
velice silně a co jsem to tu tak četla, je asi fakt nejlepší. I když asi
nejdražší.

    Díky moc všem za reakce :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186