pripajeni pbga

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Únor 8 07:57:46 CET 2008

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "fanda" <fkopriva@telecom.cz>
To: "hwkonference" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2008 11:54 AM
Subject: pripajeni pbga

Dobry den
potreboval bych pripajet DSP v patici PBGA 297 na prazdnou desku.
Muze to prosimVas nekdo za penize pripajet?
Nebo odkaz na nekoho kdo to umi.
Je k tomu potreba planzeta na naneseni cinove pasty?
Niekto to robi s nou iny bez nej. Ja som si bga daval osadzovat v Tesle L.H.
a ti planzetu potrebovali. Teoreticky to ide aj bez nej - vyvody bga su
tvorene cinovimi gulickami
Musi byt na plosnem spoji potisk kvuli vystredeni IO?
Ano, ale nie ako potlac. Potlac je velmi nepresna, osadzovacie znacky sa
robia vo vrstve spojov, staci napriklad 1-2 pady maleho priemeru, nemusia
byt ani na doske(staci jej technologicke okolie). Najlepsie je dodat gerber
data prislusnej vrstvy. Toto plati ak to osadzuje automat  - pri rucnom
osadzovani nic take netreba.
      Diky Fanda