Re: Odsávačka

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 7 16:20:32 CET 2008

To plati nejen o statnich podnicich ale i o vetsich soukromych. Samozrejme
firma o peti lidech se bude chovat jinak, ale tam ti vsichni zase vedi, ze s
lepsim naradim se jinak pracuje. Sroubovak si muzu koupit na trzisti za 30 a
za tyden ho vihodit a nebo kvalitni za 180 a vydrzi mi roky. Ale muze to byt
i tak, ze statni nakoupi sroubovak, ktery jsem si ja koupil za 180, tak za
800, ale to je jiz o necem jinem. Jinak je tento priklad z vlastni
zkusenosti a nedej boze jej ztratit.
Jindra Polivka

Kdyz vy se bavite o statnich podnicich.
Jinak Saso tu SC7000 Ti muzu doporucit jednu tu mame a funguje
spolehlive(podle gm(v tme je levnejsi) to ale prekracuje Tvuj rozpocet).
Radek