Záhada IDE ZIP mechaniky

Čtvrtek Únor 7 15:58:11 CET 2008

Ahoj,

    to médium je 100% v pořádku, protože na druhé mechanice funguje
naprosto normálně a navíc je to fungl nová disketa. Druhá disketa šla
načíst, vymazat a zapsat se dal malý soubor. Pak se zasekla a musela
jsem resetovat počítač. Obě dvě diskety jsou nové. No asi je někde něco
špatného. Nebo se jí nechce...

    Zítra ji kuchnu a uvidím, možná je jen špinavá. Když jsem tuhle
čistila disketovou mechaniku (5,25") tak jsem se nestačila divit co v ní
všechno bylo. Ale teďka spokojeně funguje. Možná se to povede i tady.

    Jinak pod FreeDosem jsem ji nerozběhala, nemá ovladače. Navíc
FreeDos vůbec nějak není to pravé co bych si přála od operačního
systému. Když napíšu "CD Games" a on mi napíše něco ve smyslu "Nemůžu
otevřít adresář GAMES" ačkoli tam před půl minutou byl, tak mi to docela
vadí. No nic, nechci flame.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186