Re: Odsávačka

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Únor 7 15:22:05 CET 2008

V roce 2006 jsem psala nasledujici:
<Citace>
WELLER stara WP8xx, pero DS80 (dnes rada WSAx s perem DS80)
jedinecna zivotnost zarizeni-jiz 17rok v provozu (pero je jiz druhe)
hroty se rady ucpavaji, maji vnitrni vrtani maleho prumeru, dostatecny
tepelny vykon
skvela volba, pokud je dostatek penez.
Cena hrotu - prijatelna.

CT-858 obcas (velice malo) se ucpe vyvod do filtru-zel bohu cistici dratek
je kratky,
smiseny dojem ze sberace ciny (pruzinovy valecek s konusem)-hezky vymysleno,
ale spatne se z toho vytlouka cin. Dalsi info v recenzi u Kosti na MCU.
Da se koupit i jen odsavacka (CT-859).
Dobry pomer cena/vykon.
Ceny hrotu nizke.

SC7000 - smisene dojmy, vynikajici na cesty
rado a casto odchazi silikonove tesneni prechod hrot/valec, zda se mi na
rozdil od reklamy,
ze ma mensi saci vykon a horsi prostup tepla do hrotu.
Cena dosti vysoka, vyvazuje ji jen moznost snadneho transportu.
Cena hrotu-strasna.

Me doporuceni je presne v poradi jak jdou za sebou.

</Citace>
Nazor nemenim, porad stejne.
Akorat ta CT858 je 3-kombinace, jen odsavacka ma znaceni CT-859.
Napr. zde: http://www.hadex.cz/pajeci-technika-chemie--servisni-stanice

JURP