Odsávačka

Čtvrtek Únor 7 12:15:46 CET 2008

Hezké poledne,

    dostala jsem příslib na nějaké korunky na dovybavení svého
pracoviště a tak se chci zeptat tady.

    Chci odsávačku pro práci na opravách a bude to nejčastěji toto:

    - klasické součástky na jednostranných spojích
    - klasické součástky na oboustranných spojích
    - klasické součástky na oboustranných prokovených spojích a hodně
starých.

    Takže bych ráda našla něco, co by se dalo takto použít. Koukala jsem
na SC7000 a vypadá moc dobře, ale její dostupnost je poněkud horší. Není
nutné aby to bylo jen do ruky, klidně může být i bednička na stole a věc
do ruky na hadičce. Což je možná lepší, není to tak těžké.

    Cenová relace tak kolem 5kKč, možná i do 10kKč ale to už asi ne.
Možná by bylo fajn mít více typů a pak nějak rozhodnout.

   Zatím používám klasickou odsávačku ale staré prokovené desky tím
velice trpí. Moje SC600 před dlouhou dobou odešla do elektronického nebe
a tak nemám jinou možnost.

    Předem moc děkuji.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186