Zdroj 0-25V/0-5A a zajimava stranka (i zde diskutovane osvetleni RGB LED)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 10:43:18 CET 2008

No kdysi byl v amaru zdroj nejakych 10A (kdyztak v amaraech se da pekne
vyhledavat zde http://jirky.webz.cz/index.php?page=casopisy). Tady mi
celkem chybi tepelna pojistka - to je IMO pro vetsi vykony nutnost.

Taky jsem videl u komercnich zdroju misto prepinani vynuti
tyristyrovou/triakovou predregulaci, ale na netu jsem to nikdy nevidel.
Prijde mi to vyhodnejsi nez prepinat vynuti - hlavne pro velke rozsahy
vystupniho napeti..

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |