teploměr ©120
HW CNCnet.info
hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 7 09:58:02 CET 2008
V tom pripade by nelitala velka cast UL letadel. Nevim zda jste takove
doma stavene UL letadlo videl a take vite jak se s tim leta.
Kamarad mel letadlo MinMax opatrene dvigatelem z vozidla Trabant s
normalnim plovakovym karburatorem - pak vam jiste musi dojit, ze nejake
kolisani rafiky teplomeru je to nejmensi co vas muze potkat pri bezne
stoupavosti 1m/s. Napriklad palivomer je proveden korkovym spuntem v
nadrzi na laminatove tycce couhajici dirou z nadrze na ktere je barvou
naznaceno kolik zbyva.
Tech technickych fines je samozrejme mnohem vic - treba to jak se resi
nastaveni chlazeni zadniho valce pri naporovem chlazeni radoveho dvouvalce.
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
jan.kuba napsal(a):
>
> Ja si naopak myslim, za do letadla nepatri zadne ( byt mnoha lety
> overene ) zarizeni, ktere bylo puvodne urcene pro uplne jine ucely.
> Urcite bych sehnal neco odolneho a blbuvzdorného - ta rucka v budiku od
> skodovky muze byt treba ovlivnena pretizenim pri stoupani ci klesani atd....
> Pokud tam ten budik chce ( esteticky vzhled - kulate budiky) _urcite_
> bych ho kombinoval s dalsim ( treba uvedenym digitalnim) teplomerem.
>
Daląí informace o konferenci Hw-list