teploměr ©120

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 7 09:58:02 CET 2008


V tom pripade by nelitala velka cast UL letadel. Nevim zda jste takove 
doma stavene UL letadlo videl a take vite jak se s tim leta.

Kamarad mel letadlo MinMax opatrene dvigatelem z vozidla Trabant s 
normalnim plovakovym karburatorem - pak vam jiste musi dojit, ze nejake 
kolisani rafiky teplomeru je to nejmensi co vas muze potkat pri bezne 
stoupavosti 1m/s. Napriklad palivomer je proveden korkovym spuntem v 
nadrzi na laminatove tycce couhajici dirou z nadrze na ktere je barvou 
naznaceno kolik zbyva.

Tech technickych fines je samozrejme mnohem vic - treba to jak se resi 
nastaveni chlazeni zadniho valce pri naporovem chlazeni radoveho dvouvalce.

Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

jan.kuba napsal(a):
> 
> Ja si naopak myslim, za do letadla nepatri zadne  ( byt mnoha lety 
> overene ) zarizeni, ktere bylo puvodne urcene pro uplne jine ucely. 
> Urcite bych sehnal neco odolneho a blbuvzdorného - ta rucka  v budiku od 
> skodovky muze byt treba ovlivnena pretizenim pri stoupani ci klesani atd....
> Pokud tam ten budik chce ( esteticky vzhled - kulate budiky) _urcite_ 
> bych ho kombinoval s dalsim ( treba uvedenym digitalnim) teplomerem.
> 



Daląí informace o konferenci Hw-list