licence

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Únor 7 09:14:03 CET 2008

V prvni rade zalezi, co je ve smlouve. Jestli jste se zavazal predat
nebo vytvorit a nepredat.

Za druhe je treba vychazet z toho, ze serioznost protistrany nemusi byt
v case konstantni.

Takze jestli mate na vyber, zvolil bych nepredavat hex. Nebo kompromis:
predat po prodani x licenci, abyste nebyl v minusu a oni nemeli potrebu
nakoupit jinde.

Zdenek