DB CPLD XC95xxXL / Spartan

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Únor 7 09:01:30 CET 2008

Za konstruktivne pripomienky som vdacny. mne posla TI 5ks, zadavatel dosky
zohnal v pohode 25ks, myslim ze ak sa oslovia firmy ako farnell, RS, RLX a
pod problem okrem ceny nebude... Co sa tyka pajkovatelnosti, isty problem tu
je. Podobne (LT3493) puzdro pajkujem dost uspesne horkovzduchom. uznavam, ze
trafopajkou to nepojde. este k vyberu puzdra 3S50  - bolo zadane povodnym
zadavatelom, pretoze ich uz ma k dispozicii. Ak sa najde dost zaujemcov, nie
je problem strcit tam cokolvek ine.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Andrej Jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2008 8:43 AM
Subject: Re: DB CPLD XC95xxXL / Spartan

Ahoj,

dufam, ze sa na mna nehnevas za mojich par komentarov, myslel som to v
dobrom.

Inak ten TI vyzera dobre, len ja si neviem predstavit, ako to budes
spajkovat. Ja som si vzdy myslel, ze tieto puzdra sa spajkuju v piecke.

A este jedna vec, to ze Ti poslu vzorky este neznamena, ze nebudes
musiet kupit "vagon..." Asi by som fakt opacil jedneho z distributorov a
popytal sa na dostupnost, min.mnozstva a cenu. Myslim, ze TI zastupovalo
aj Macro Zilina.

A.