Zahada kolem NPN tranzistoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 6 17:43:36 CET 2008

 6.2.2008, 17:37:09

Tranzistor je bud dobrej, nebo spatnej, nebo neco mezi tim. V tom
poslednim pripade se muze chovat naprosto nevyzpytatelne.
To je takovej problen to BC vymenit a sledovat co to udela ?

Z vaseho popisu jsem nejak nepochopil kde je ona pojistka, a kde
motor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz