DB_ CPLD XC95xxXL

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 15:39:44 CET 2008

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> PLCC/PLCC patica ma rovnaky footprint ako PLCC svab co sa do nej

To je jasne, mne ide o PLCC paticu vs. VQFP puzdro, pretoze vyvojova
doska je navrhnuta pre VQFP. Ale nechcem po nikom, aby to hladal, ja si
to najdem, ked to bude aktualne.

> pcha, ale bez pece sa blbo letuje - treba jej vycvakat stred aby si
> sa dostal k nozickam.

Uz som to robil raz davno, ked som si blbo preflashoval BIOS v
zakladovke. Flashka (uz opat!!) bola PLCC, ale priletovana. Po
odletovani a napaleni BIOSu v externom programatore som ju neletoval
naspat. Dal som si tam SMD paticu. Stred som vylamal :-)

> wek

miro

http://www.yahoo.com/r/hs