Re: OT: Náhradní uhlíky pro Rainbow D4G

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 6 13:39:14 CET 2008

 6.2.2008, 13:28:50
dobry den

Toto neni prilis dobry postup. Uhliky se krome rozmeru lisi take
materialem z ktereho jsou vyrobeny. Uhliky pro starter, kde je
dulezitym pozadavkem minimalni rezistivita byvaji udelany z tzv.
kovografitu (smes grafitu a praskoveho kovu), ktery ma v porovnani s
jinymi uhliky malou odolnost proti oteru a opalovani.
Takze uprava pilovanim ano, ale z uhliku urceneho pro motor priblizne stejny
jako vas vysavac.
Zkuste obvolat ruzne firmy ktere opravuji elektromotory, ty tohle
zbozi casto vedou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz