OT: Náhradní uhlíky pro Rainbow D4G

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 6 13:02:17 CET 2008

Tu u nas je obchod s elektronikou (suciastky apod), kde maju aj rozne
uhliky. Znamemu som menil uhliky v karbobruske. Zobral som tie zodrate,
podla nich som kupil najblizsie vacsie a jemnym pilnikom dobrusil na
potrebnu velkost. Je to uz nejaky cas, bruska brusi.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ