OT: instalace Gimp

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 5 22:13:34 CET 2008

Mate nainstalovany zodpovedajuci gtk+ ?

Mam GIMP 2.2.13, gtk+ 2.8.18 a vsetko mi fungovalo vzdy OK. Aj na prave
tlacitko, open with gimp-win-remote. To je nejaky spustac, on ma verziu
3.0.0 aj u mna - verzia sa da zistit len spustenim bez parametra, kedy
hodi chybu (vo vlastnostiach karta verzii chyba). Tak ma napada, nemate
vadne "otvorit v programe"? Ze teda neprihodi meno suboru do
commandline.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs