Hard disk speaker

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 5 21:02:03 CET 2008

Ja som si nechal motor, lebo snivam, ze raz (na dochodku) si spravim
propeler a tento motor mi pripada vhodny.

Na "rozoberanie" dosky elektroniky doporucujem teplovzdusnu pistol.
Tiez som to tak spravil, je to praca na 5min na odletovanie uplne
vsetkych suciastok. Nechal som si 3.3V stabilizator, 20MHz krystal a
nejake SMD diody, ostatne asi nema cenu... este flashka, ale pre to
puzdro neviem, ci niekedy vobec budem robit DPS.

miro