DB CPLD XC95xxXL

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Únor 5 19:52:26 CET 2008

Ahoj,

> A nemate nekdo podobnou desku s nejakym FPGA,
> napr. s nejakym malym Spartanem ?
>
> rollfree

nuz kedysi davno som o takej dosticke uvazoval. Zohnal som si Spartan-2 tusim xc2s150 v PQFP208 (musel by som
sa pozriet) ale realizacia ostala len zboznym prianim. Mal som vtedy ine zaujmy a toto mal byt len relax na
odreagovanie sa.

Dalsi problem bol ten, ze som sa nevedel rozhodnut ake periferie tam dat. Povodne som mal v umysle samostatny PIC
s USB a seriovym portom, cez ktory by sa FPGA dalo programovat z PC, pripadne s PC komunikovat. Nuz a okrem toho
som tam chcel dat nejaky AD tusim 14-bit na 150MS a pamat, aby sa to dalo pouzit ako osciloskop pripadne logicky
analyzator. V case, ked som nad tym uvazoval vznikol totiz znamy BitScope...

Neviem ale, ci sa to oplati, na 2-vrstvovom PCB to bude totiz utrpenie a 4-vrstvovy bude asi drahy. Je mozno lepsie
kupit asi hotove od Xilinxu.

Na programovanie cez USB sa da pouzit PRESTO, CPLD urcite, FPGA neviem.

Ak by mal niekto zaujem o tie Spartan-2, pozriem sa po nich a rad sa ich zbavim. Jeden za 500,- SK su nove a
nepouzite, nove stali tusim 1500,-. Nie su RoHS. Mozno sa niekomu hodia ako nahradne diely...

A.