Pokusna desticka na CPLD - XC95xxXL - mate nekdo?

Balogh Richard, Ing. balogh@elf.stuba.sk
Úterý Únor 5 14:17:34 CET 2008

Dobry den,

mam obidve - aj z mcu.cz aj od pana Michaleka. Skusenosti:

Z mcu.cz prisiel jednostranny plosny spoj vyrobeny fotocestou, zamasteny a s odltackami prstov,
strasne zle sa na to pajkovalo, potom uz to fungovalo dobre. Na pokusne zapojenie je tam kusok univerzalky
a na prepajanie drotikmi su tam dutinkove listy SPF resp. SIL (ako patice na dip), ja by som uvital
trocha vacsie (BL, resp. AWR) - potom sa to da spajat rovnakymi drotmi ako na bezkontaktnych univerzalkach.
Cip je tam XC9536XL osadeny v patici.
Okrem toho bol ku kitu dodany aj programator JTAG na LPT.
Dostal som k tomu DVDcko s kopou materialov.
Uzitocne, potesilo.

Druha doska je obojstranna, s maskou, aj s popisom. Pajkovalo sa krasne a funguje vyborne. Doska je ovela vacsia, ma
na sebe kopu periferii, niektore som ani nepochopil naco :) Pouzity cip je XC9572XL a nie je v patici.
Najprv som  mal obavy, ale zda sa, ze vydrzi hodne.
Programator som pouzil ten z Krakena.

Mne osobne sa tato Michalekova doska VELMI paci, skoda, ze to niekde nepublikoval.

Akurat zachvilu bude problem ako zohnat bazmek na programovanie cez USB :)

Este pridam skusenosti so software: najhorsie to bolo so simulatorom, musi sa stiahnut
zvlast, potom aj zaregistrovat, mailom prislo heslo a nefunguju vsetky kombinacie verzii
simulatorov a ISE. Ale nakoniec je to parada.

Richard Balogh