OT: Jaky LCDcko koupit..

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Únor 5 09:44:27 CET 2008

Samsung 223BW pouzivam asi rok v praci a maximalni spokojenost, tak
jsem ho koupil i domu zene (taky spokojena:) Monitor Acer nabrat (IMHO
nekvalitni obraz, pry poruchovy), NEC neznam.
Jak uz i nekdo jiny psal jediny nedostatek shledavam v tom podsvetleni
vypinaciho tlacitka (njn, MODRA LED - bez ni to nejde) Uz si na ni
brousim zuby (zpis stipacky)
Marek