OT: Jaky LCDcko koupit..

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Úterý Únor 5 09:17:35 CET 2008

Přispěju taky svou troškou do mlýna k tomuhle OT :-)

Mám na stole Eizo FlexScan S2000 ( http://www.eizo.cz/monitory/komercni-monitory/19/S2000.html ), dělám na něm grafiku, sice ne 100% mého pracovniho času, ale nemůžu si jej vynachválit. Takže pokud si chcete koupit něco lepšího, tak je to výborná volba. Má nastavení gama, korekce pro jednotlivé barvy, apod. Jestli to pro Vás má váhu, tak tohle LCD má i doporučení od Asociace profesionálních fotografů ČR. "Menší" vada na kráse je, že nestojí těch 6200 Kč jako ten Samsung... ;-)

LuKas

http://search.atlas.cz/