=?ISO-8859-2?Q?Re:_RE:_OT:_=C8EZ, _porucha_elektrom=ECru, _dofakturace?=

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 5 08:53:45 CET 2008

1) Vlastní měsíční odečet odhalí zastavené měřidlo nejpozději měsíc
zpátky, takže jim hned můžete ohlásit poruchu a oni vám naúčtují
maximálně 1-2 měsíce a ne dva roky.

2) Chybu elekroměru 20% snad nemá šanci nikdo odhalit. Prostě měřidlo
se točí, spotřebu počítá = funguje. Nevšim jsem si, že by si ho jednou
ročně půjčovali na kalibraci.

P.K.