Uprava baterky - menic pre LED z 1x AA accu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 23:40:36 CET 2008

--- Vláïa Andìl <vaelektronik@vaelektronik.cz> wrote:

> Nìjak mi nedochází, proè se lidi sna¾í napájet bílou ledku z 1,5V
> èlánku.

Budem vztahovacny, kedze som toto vlakno zacal :-)))

No ako som pisal, ta moja baterka bola povodne napajana 3x AAA bez
odporu, prip. inej elektroniky.

1) bezne/alkalicke baterky nevydrzali velmi dlho
2) nabijacie AAA maju nizsiu kapacitu ako AA. Ano pri pouziti
zvysujuceho menica je odber z 1.2V logicky vyssi, ako odber z 3.6V +
samozrejme nevalna ucinnost znizuju vyhodu vyssej kapacity 1xAA oproti
3xAAA.
3) ziadne AAA accu doma nemam, kdezto pocet AA accu je dvojciferny.
Naco teda kupovat AAA a rovno 3? Navyse kto to kedy videl nabijat 3
baterky :-? Nabijacky co mam su na 2/4 clanky. Takto vybijem jednu,
vymenim, vybijem druhu a nabijem obe naraz.
4) ziadnu Li-Ion, ktora by vosla do tela baterky nemam.
5) bola to pekna zabavka na marodke :-)

miro

PS: pripomeniem link (stale bez obsirnejsieho textu)
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/konstrukcie/UpravaBaterky/Uprava_baterky-menic_z_1x_AA.html

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping