OT: Jaky LCDcko koupit..

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 4 21:58:45 CET 2008

Pomaly rok mam Samsung 225BW (22") a som maximalne spokojny. Ten "Vas"
ma este vyssi kontrast, myslim, ze nemate co vahat. LG by som sa trochu
bal. V praci ma zopar kolegov nejake 20" LG a podsvietenie je hrozne -
odspodu hore je farba od zltej po modru - pri bielej ploche. Tie
monitory nie su ziadne stare modely, maju asi pol roka. Netvrdim, ze
vsetky typy od LG su taketo, ale dojem ostal...

miro

http://www.yahoo.com/r/hs